Svi subjekti koji su planirali da pružaju usluge medijskog oglašavanja tokom izborne kampanje, bili su dužni da do 3. jula 2020. Agenciji za sprječavanje korupcije dostave cjenovnik usluga medijskog oglašavanja u izbornoj kampanji.
Do tog roka, ukupno 27 subjekata je dostavilo cjenovnike, a Agencija je u cilju potpune transparentnosti sve cjenovnike koji su joj dostavljeni u roku, kao i nakon roka, objavila na svojoj internet stranici.
Svi subjekti koji su dostavili cjenovnike u roku, sa stanovišta zakona iz nadležnosti Agencije, mogu nesmetano da političkim subjektima pružaju usluge medijskog oglašavanja tokom izborne kampanje.
Sa druge strane, Agencija će izvršiti monitoring i pokrenuti prekršajne postupke protiv onih obveznika zakona za koje utvrdi da su političkim subjektima pružali usluge medijskog oglašavanja tokom kampanje, a nisu u roku ili uopšte nisu dostavili cjenovnik ovom organu.